Kvalifikacijska LFS utrka
Kao prvo i osnovno najžalosnije od svega toga je što većina novih vozača ne samo da su katastrofalno podbacili što se tiče vozačkog umijeća nego nisu uspjeli pročitati ni obična pravila vožnje i ponašanja na serveru prije i za vrijeme utrke. Ajd’ da tih pravila ima na 50 stranica pa bi rekao nisu uspjeli ili su previše dosadna (iako postoji i takva verzija pravila) nego su to obična svakodnevna pravila koja su tu više iz nekih drugih razloga a ne da bi se zvala pravilima i ima ih manje od dvije stranice.
Pa evo nekih zanimljivih brojki iz kojih bi se dalo zaključiti kome je stalo do tog natjecanja a tko je tu samo eto da bude.
Od kad je upogonjen server sa novom verzijom lappera jedan znakoviti GoGy je odvezao ni manje ni više nego 308 krugova na stazi, Mladen je odvezao 306 a jedan Mislav koji se nada da će upasti u natjecanje je obišao stazu 104 puta!! Veliku upornost pokazuje taj mladić Mislav, pa recimo da je za vrijeme utrke od 30 krugova uspio odvesti 21 s time da je u boxu završio ni manje ni više no 6 (šest) puta, u prosjeku odveze 3,5 kruga prije no što posjeti isti, dva kruga se vozio pod plavom zastavom a jednom je uspio i zaobići vozača koji vozi dva kruga ispred njega. Već sam spomenuo da je ova “vožnja” za njega završila u 21. (ostali su vozili 26. krug) krugu zbog okretanja na krov, naletio je na rubnik (ko ga je samo tamo stavio nije mi jasno) i okrenuo se, jadan. I šlag na kraju, po završetku utrke od sav ushićen pita “a ko se kvalificirao” u nadi da će netko spomenuti njegovo ime.
Zaključak i odluka: Mislav ne da nije položio, ne da ima zabranu spajanja na LFS server već se ne smije serveru približiti u krugu od 200 metara, što znači kad prelazi prugu i zapućuje se u pravcu Kuta o tome mora obavijestiti Brikija i ostale vozače na LFS serveru.
Dalje, jedan neimenovani vozač (prepoznat će se) nakon što se prevali na krov u prvom krugu i zbog prevelikog oštećenja vozila nije u mogućnosti nastaviti trku kao pravi vozač koji je pročitao pravila priključuje se gledateljima i u mirnom tonu nastavlja gledati trka. Ne ne, nije tako bilo. On nakon odlaska u gledateljstvo nezadovoljan svojim potezom “četa” i ukazuje drugim vozačima da se to nije smjelo dogoditi jer on vježba cijeli dan. Drugo pitanje mu je bilo dali se on smije ponovno uključiti u trku jer nije puno prošlo???? No smirio je malo srasti i pomirio se s tom činjenicom da nije u mogućnosti nastaviti iskazivati svoje vozačko umijeće i sposobnost. No emocije su prevelike te ih nije uspio suspregnuti u 23 krugu kada je aludirajući ime jednog vozača počeo navijati. OMG!!!
Zaključak i odluka: Premalo je odvezao da bi se sudio vozački potencijal i znanje. Pravila će morati naučiti napamet a vožnju će ponovno polagati tokom tjedan u malo jačoj konkurenciji i pratit će se svaki njegov potez i odluka.
Treći ali nimalo nezanimljiviji kandidat koji za sebe kaže da je Hamilton u malom odvezao je dvadesetak krugova (ostali su naravno bili u 27 krugu) i neslavno završio poput Mislava jer je isto naletio ne neke kretenske rubnjake kojima uopće nije mjesto tamo. Po završetku trke je nezadovoljan jer ne radi Internet i pita se kad će više proradit jer ga nema već dva sata (mislim na Internet) a utrku je vozio i gledao sat i 55 minuta. Poslije upitne i pomalo frustrirajuće rečenice dolazi i ona zadovoljna i puna samopouzdanja “ja sam vozio po pravilima i baš me briga”.
Zaključak i odluka: još uvijek nema ni zaključka ni odluke jer on vjerovatno još misli da vozi pa ga nećemo ometati u tome jer nedaj bože da mu netko stane na put i ometa ga u njegovom naumu (što god da to je).
Za ostale nema nekih posebnih značajki a detaljnije o sudbinama svih novaka će se znati u trenutku dok čitate ovaj tekst. Vladajuća četvorka LFS-a sada mukotrpno zasjeda u prostorijama caffe bar-a Amfora te bi to moglo i hoće potrajati do jutarnjih sati.
Dragi vozači pozdravljam vas do drugog čitanja.