Nove upute za instalaciju BlueThunder Kodi dodatka za besplatno gledanje TV programa, filmova i serija

Možda vam se svidi

Primite obavijesti
Notify of
guest

Ova web-stranica koristi Akismet za zaštitu protiv spama. Saznajte kako se obrađuju podaci komentara.

16 Comments
Inline Feedbacks
Vidi sve komentare
Igor

Sve radi do trenutka dok ne počne utakmica lige prvaka 27.i 28.04.2021 onda TV više ne radi kad mi najviše i treba, nakon što utakmice prođu sve opet proradi , nema ništa od toga dok ne platiš, obična navlakuša

Miki

Pozdrav…već mi par dana 18.9 ne radi,pvr..zna li tko što se dogodilo…generišem portale ali ništa,nema napretka…l.p.

Last edited 5 months ago by Miki
Miki

Koju verziju imaš trenutno instaliranu…meni je samo peestalo…

Miki

Znači gasi se polako😭

MostarskiHaze

Poštovanje,
prije svega da vam se zahvalim na svom radu i trudu koji ulažete da biste omogućili besplatno gledanje sadržaja,
imam problem prilikom instalacije “BlueThunder” dodatka, prateći vašu uputu, prilikom instalacije dodatka iz repozitorija, klikom na BalkanGreen repository, otvori mi samo dvije opcije, a to su:

  • Repozitoriji dodataka
  • Video dodaci

Pošto sam tek danas instalirao Kodi, i apsulutno nisam upućen u ovaj svijet IPTV-a, nadam se da ćete mi pomoći.
Lijep pozdrav i,
Veliko hvala!

Frano Lasić

Instaliraj Kodi verziju 18.9 , onda ćeš vidjeti druge opcije u repozitoriju.

cile1977

Pitanje s email-a:

Naime, imam problem sa mojim android box TX6, 32 GB.!!
On radi na CODI verziji 18.7 leia i pored toga ima ugradjen program Robin Hood tv pro.
Od početka ove godine Robin Hood se ne može otvoriti, (Robin Hood Wizard v.1.1.1)??
To mi onemogucava promjenu portala jer je sada na “PVR client- RobinHoodTvPro-1.0.0. – configure” – prazan ekran bez broja portala na kojemu se programi skidaju??
Programe mi jako tesko učitava i totalno su nestabilni ( ako promjenim dva ili tri kanala onda program “ispadne” iz režima gledanja i mogu slobodno ugasiti TV.
Pri očitavanju PVR client ( u gornjem desnom kutu ekrana) pokazuje mi pored “brisača- Tojelako” informaciju: “WE FAILED TO REACH A SERVER (ERRNO 7) NO ADDRESS ASSOCIATED WITH HOSTNAME i drugu inf. : “CHECH THE LOGIN FOR MORE INFORMATION”.
Malo sam naporan ali ne znam kako bi Vam na drugi nacin predočio situaciju.
Imam dva pitanja:
1. Da li ovo mogu popraviti samim radom na televizijskom uredjaju ili moram box spojiti na računalo??

2. Ako ga povežem na računalo : da li prvo moram obrisati Robin Hood ili ga updatovati??

P.S. Buduci da vec postoje i naprednije verzije CODI-ja, da li mogu promjeniti i verziju CODI I neki drugi prateci program a ne robin hood??

Last edited 7 months ago by cile
Kole Kostic

1.7 verzija (od danas) ne otvara kanale, da li neko može pomoći? Ne radi ni nakon više ponavljanja i generisanja portala??

Nastavkom korištenja web stranice, prihvaćate uporabu kolačića. više informacija

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close