Pozitivno iskustvo s Razer jamstvom
Htio bih vam prenijeti svoje iskustvo s garancijom, tj. jamstvom za Razer slušalice koje su mi pukle – valjda mi je glava prevelika 🙂 Slušalice su Kraken X-Lite, znači najjeftiniji model i stare su malo više od godinu dana, kupljene u Linksu. Koliko vidim po internetu, to je čest slučaj kod tih slušalica.
Kontaktirao sam Links i oni su rekli da ne priznaju jamstvo za mehanička oštećenja.
Nisam odustao već sam kontaktirao Razer putem njihovog web obrasca za jamstvo na ovoj stranici: https://mysupport.razer.com/app/warranty-support/
Bili su stvarno susretljivi, odgovorili su isti dan te su me, osim slike oštećenja, tražili serijski broj slušalica i kopiju računa te naravno, moje podatke. Dan poslije su mi odobrili zamjenu te mi ponudili dvije opcije – da im pošaljem pokvarene slušalice (oni bi platili poštarinu tako da mi pošalju pakiranje s plaćenom poštarinom) ili bržu opciju: da prerežem kabel od slušalica te im pošaljem fotografiju slušalica s prerezanim kabelom na kojoj se vidi i serijski broj slušalica. Odabrao sam bržu opciju, prerezao kabel i poslao slike mailom, nakon čega su oni odobrili zamjenu i poslali nove slušalice Fedex-om.
Kontaktirao sam ih 15. srpnja, a nove slušalice su stigle već danas 26. srpnja. Stvarno su brzi.
Jedina negativna stvar je ta što su rekli da nemam jamstva na ove nove slušalice – što nije po zakonu u RH – s novim slušalicama bih trebao dobiti novo jamstvo. Ali što je tu je…
Svakako prepručujem da u slučaju kvarova za koje domaći dućani neće priznati jamstvo, kontaktirate proizvođača – možda budete bolje sreće.