Nova LFS sezona
U nedjelju, 22.11.2009, na sastanku Organizacijskog odbora LFS Asocijacije Udruge BSWireless (OOLAUB) je donesena konačna i izvršna odluka o početku nove LFS sezone na serveru Udruge BSWireless. Sezona počinje u utorak 01.12.2009 u 20:00 s utrkom na South City Long (rev) stazi a ovu sezonu se vozi BMW Formula (FBM).
Pravo sudjelovanja automatski imaju svi koji su sudjelovali u prošloj sezoni, ali pozivam i sve ozbiljne vozače s mreže ali i s interneta da nam se pridruže ukoliko žele – spajanje na server, vozačima koji nisu na mreži, je omogućeno putem VPN servera na serveru Udruge BSWireless – samo trebate imati priključak na internet.
Naravno, svi novi vozači moraju proći test vožnju – to je vožnja nekoliko krugova trenutnom stazom uz poštovanje svih pravila vožnje (pravila vožnje su navedena ispod, molim sve – i stare vozače – da ih pročitaju) i uz razumno vrijeme kruga.
Na osnovna pravila vožnje OOLAUB je donio sljedeće amandmane:
- dopušta se vožnja sa automatskim mjenjačem
- obavezan ulazak u box i promjena svih guma
- vozači su dužni poslati svoje postavke drugom vozaču ukoliko to ovaj zatraži
- kvalifikacije se voze preko cijelog tjedna – LFS server računa prosječno (kvalifikacijsko) vrijeme kruga na uzorku od 10 najboljih vremena koje je vozač odvezao na stazi u danima prije i na dan utrke a prije početka utrke
- ukoliko vozač nema kvalifikacijsko vrijeme, tj. nije odvezao minimalno 10 krugova na stazi prije početka utrke, ne može sudjelovati u utrci
- ukoliko prije polovice utrke odustane više od pola vozača koji su startali utrka se prekida i vozi se ponovno ali s pola krugova – polovica utrke je odvežena ako je barem jedan vozač odvezao pola potrebnih krugova (navedeno u tablici za svaku stazu) prije nego je više od pola vozača odustalo
- kazne za vozače koji ne poštuju pravila, ovisno o prekršaju, su: ukor, hendikep na sljedećoj utrci, zabrana vožnje jedne ili više utrka te potpuno izbacivanje iz natjecanja za najteže prekršaje
Ova sezona se sastoji od 10 utrka:
R.Br | Staza | Svjetski rekord | Krugova | Pola krugova |
1. | SC Long (rev) | 1:37.920 | 28 | 14 |
2. | Fern Bay Gold (rev) | 1:18.780 | 34 | 17 |
3. | Kyoto National | 1:45.460 | 26 | 13 |
4. | SC Town Course (rev) | 1:17.750 | 34 | 17 |
5. | SC Sprint 2 | 0:35.100 | 73 | 36 |
6. | Aston Cadet | 0:48.730 | 52 | 27 |
7. | Fern Bay Black | 2:26.680 | 19 | 9 |
8. | Aston GP | 2:57.050 | 15 | 7 |
9. | Westhill | 1:39.990 | 27 | 13 |
10. | Aston Club (rev) | 0:48.980 | 54 | 27 |
Utrke će se voziti svaki ponedjeljak odnosno utorak ovisno o dogovoru u 20:00. Svaki vozač može zatražiti novi termin za pojedinu utrku ukoliko ima neodgodivih obveza u vrijeme dogovorenog termina.
Pravila vožnje:
1. Pretjecanja
1.1. Pretjecanje s unutarnje strane
Ukoliko pretječete suparnički automobil s unutrašnje strane, Vaš automobil prije ulaska u zavoj mora biti najmanje do polovine dužine suparničkog automobila da bi stekli pravo pretjecanja u tome zavoju.
1.2. Pretjecanje s vanjske strane
Ukoliko pretječete suparnički automobil s vanjske strane, na izlasku iz zavoja Vaš i suparnički automobil moraju biti minimalno poravnani. Ukoliko nisu, suparnički vozač stječe pravo zauzimanja idealne putanje što može dovesti da Vas suparnik natjera na široki izlazi luk iz zavoja a samim time i izlazak iz staze.
1.3. Kraj pretjecanja
Ukoliko Vas je suparnički vozač pretekao, Vaša obaveza je da se sigurno postavite iza njegovog vozila bez forsiranja vožnje koja bi mogla rezultirati incidentom.
2. Sudari
Ukoliko udarite suparničkog vozača Vašom greškom te on time izgubi poziciju, morate dozvoliti da se on vrati u utrku ispred Vas prije nego što vi nastavite voziti.
3. Obrana pozicije u utrci
Vozač ispred Vas može napraviti, prije svakog zavoja, jedan potez kako bi obranio svoju poziciju i jedan potez kako bi se vratio u idealnu putanju. “Cik-cak” vožnja se ne preporučuje koja bi mogla prouzročiti incident i/ili sudar, iako nije strogo zabranjena.
4. Izlazak iz pit-a
Izlazak iz pit-a mora biti siguran tako da provjerite da ne smetate i ne ugrožavate druge vozače. Izlaskom iz pit lane zabranjeno je oduzimanje idealne putanje drugim vozačima te je također zabranjeno presijecanje žute trake pit lane.
5. Povratak na stazu
Ukoliko ste izletjeli sa staze zabranjeno je resetiranje automobila ili ulazak u pit korištenjem kratica na tipkovnici. Povratak na stazu mora biti siguran i takav da ne zasmetate nadolazećim automobilima. Ukoliko ste sporiji zbog izlijetanja van staze preporuča se da ne koristite idealnu liniju nego da propustiti puno brže vozače.
6. Oštećenje automobila
Ukoliko ste oštetili automobil u sudaru ili izlijetanju sa staze te pokušavate doći do pit-a, vozite izvan idealne linije staze i propustite brže vozače. Preporuča se korištenje sva četiri pokazivača smjera (žmigavaca) čime upozoravate ostale vozače da je Vaš automobil oštećen.
7. Potrošeno gorivo
Ukoliko ste ostali bez goriva tijekom utrke te ne možete doći do pit-a, sklonite se van staze, preporučljivo i van izletne zone, tako da ne smetate ostalim vozačima. Ukoliko želite možete se priključiti promatranju, ali je strogo zabranjen ulazak u pit korištenjem kratica na tipkovnici te ponovnim priključivanjem u utrku.
8. Slučajni kontakti
Slučajni kontakti između automobila normalna su pojava u utrkama te se kao takvi ne kažnjavaju sve dok se kontaktnom ne izazove sudar i/ili pridobivanje pozicije u utrci. Međutim namjerni kontakt koji dovedu do sudara i/ili pridobivanja pozicije u utrci se kažnjavaju.
9. Lag
Kontakti između automobila izazvani lag-om su normalni, međutim ukoliko prijetite da neki vozač ima problema izazvanih lag-om budite oprezni, jer mali kontakt usred lag-a može izazvati veliku nesreću. Ukoliko neki vozač ima stalne probleme izazvane lag-om, administratori i voditelji utrke imaju pravo isključiti vozača iz utrke.
10. Žuta zastava
Ukoliko se pojavi obavijest “ŽUTA ZASTAVA” vozite oprezno, preporučeno smanjenom brzinom, jer se ispred Vas nalazi puno sporiji vozač ili se dogodio sudar te da na stazi stoje automobili.
11. Plava zastava
Pojavom obavijesti “PLAVA ZASTAVA” vozač iza Vas sustiže Vas za cijeli krug. Vaša obaveza je da se sklonite sa idealne linije staze i da usporite, tako da Vas brži vozač može nesmetano i bez usporavanja prestići. Međutim micanje bržem vozaču morate odraditi sigurno (ne usred šikane ili slično) i tako da ne izazovete incidentu situaciju za sebe ili ostale vozače. Nepoštivanjem plave zastave administratori i voditelji utrke imaju pravo isključiti Vas iz utrke.
12. Zaustavljanje i vožnja kroz pit
Vožnja kroz pit mora se voziti pit lane-om (žuto označena traka) a ne dijelom pit-a koji služi za zaustavljanje vozila. Preporuča se da se zaustavite na zadnjem mjestu (prvo mjesto do izlaska iz pit-ova) a ne na prvom (prvo mjesto na ulasku u pit-ove) kako bi se izbjegle moguće incidentne situacije. Prekoračenje ograničenja brzine vožnje kroz pit rezultira kaznom “DRIVE THROUGH” tj, kaznom prolaska kroz pit-ove.
13. Chat tijekom utrka ili kvalifikacija
Svaki chat (slanje poruka) tijekom utrke ili kvalifikacija najstrože je zabranjen jer se time dekoncentrira ostale vozače. Također zabranjeno je uključivanje zabrane primanja poruka jer time onemogućavate primanje važnih obavijesti od administratora i voditelja utrke. Iznimno su dozvoljene poruke administratorima ili voditeljima utrke koje su važne za sve vozače u utrci ili samu utrku (to ne uključuje slanje poruke “izbacite ga, smeta mi”!).
14. Ulazak u pit kraticama na tipkovnici
Tijekom kvalifikacija dozvoljen je ulazak u pit bilo kojim načinom tj. korištenjem kratica na tipkovnici (Esc – Pit ili shift+s).
Tijekom utrke NIJE dozvoljena upotreba kratica na tipkovnici za ulazak u pit. Kazna za korištenje kratica na tipkovnici tijekom utrke za ulazak u pit je diskvalifikacija.
15. Resetiranje automobila
Resetiranje automobila nije dozvoljeno!
16. Ponovno spajanje na server
Ukoliko zbog nekih razloga kao što su spora veza ili problemi sa Vašom konekcijom, izgubite vezu sa serverom, nije dozvoljeno ponovno spajanje na server zbog mogućih problema kod ponovnog spajanja čime možete izazvati lag kod drugih vozača.
Molim sve vozače da posebno obrate pozornost na proceduralna pravila kao što su zabrana chat-a za vrijeme utrke, ponovno spajanje na server ukoliko ste se odspojili, pazite kod izlaska iz boksa da ne pređete žutu liniju i KOČITE NA VRIJEME!!!